вівторок, 15 лютого 2011 р.

Соціально-психологічна служба школи-інтернату:

Психологічну службу школи представляє:
Сичинська Зоряна Василівна, практичний психолог
Воробей Світлана Іванівна, соціальний педагог

Здійснює психологічний супровід розвитку кожної дитини.
Визначає психологічну готовність дітей до навчання (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).
Вивчення процесу адаптації першокласників , п’ятикласників та новоприбулих учнів до шкільного життя. Профілактична дезадаптація.
Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
Допомога в професійному самовизначенні старшокласників.
Робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
Виявлення «групи ризику» (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).Рекомендації батькам, вчителям, учням.
Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.
Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.
Профілактика правопорушень.
Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
Попередження суїцидальної поведінки.
Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
Врегулювання конфліктних ситуацій.
Робота з обдарованими дітьми.
Робота з  дітьми соціально-незахищених категорій (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з  багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС…)
Літнє оздоровлення учнів пільгових категорій.